ninette.reismee.nl

Afscheidsfeestje & vertrek!

Hallo allemaal!

Voor mijn vertrek hadden we nog een gezellige avond met het gezin gepland. 5 maart zou mijn moeder gaan koken! Nietsvermoedend gingen we gezellig aan tafel en stelde Michelle voor om daarna nog een spelletje te rummikubben. Zo gezellig als het was en mijn zwager goed in de gaten houden op vals spelen had ik niet in de gaten dat er buiten van alles gebeurde. Michelle werd 2 keer gebeld en zei dat dit haar werk was. Nog steeds had ik niks in de gaten HaHa! Tot op een gegeven moment de deur openging en Lisa binnenkwam met een hele boel vriendinnen daar achteraan! ik heb volgens mij nog nooit zo stom gekeken en het eerste wat er in mij op kwam dat we helemaal geen drinken en wat lekkers in huis was!! Natuurlijk waren er boodschappen gedaan en was alles geregeld!!! Ik was zo verrast dat ik écht even niet wist wat ik moest zeggen.

ik heb een super leuke avond gehad en ben er erg blij mee dat dit geregeld was omdat ik er eigenlijk gewoon stilletjes tussenuit wilde snieken HaHa! Ben erg verwend en heb een heel leuk afscheidsboekje gekregen met allerlei verhalen erin wat Jeanine in elkaar heeft gezet :):). Ik heb hem nog niet helemaal gelezen en zal dit gaan doen als ik onderweg ben naar Johannesburg. Zal wel weer janken worden ;).

vandaag is de dag om te vertrekken!!! ben de afgelopen dagen nog zo druk geweest met de laatste voorbereidingen dat ik niet echt het gevoel had dat ik ook daadwerkelijk wegging. Tot ik op schiphol stond... Poehh dan merk je wel even dat je echt alleen vertrekt en er niet gezellig iemand meegaat.. Afscheid genomen van mam en pap en ook Lisa is meegegaan naar Schiphol. Het liefste had ik bij de auto blijven staan maar hup hup iedereen een dikke knuffel gegeven en Schiphol binnen gelopen. De tranen vloeide wel even en iedereen keek me aan of ik gek was hahaha! Ik had zelfs geen zin om te shoppen... Niks voor mij!

Nu ben ik aan het wachten tot mijn eerste vlucht naar Munchen vertrekt. Daar zal ik 3.5uur moeten wachten tot mijn volgende vlucht naar Johannesburg. Als ik dan eindelijk op Johannesburg ben mag ik daar nogmaals 3.5uur wachten op mijn binnenlandse vlucht naar eindbestemming Bulawayo! Daar word ik opgehaald door iemand van Chipangali en moeten we nog zo'n 25km met de auto!!

Nou lieve iedereen tot snel!! Ik doe mijn best om zo vaak mogelijk wat te posten maar ik heb daar beperkt WiFi en de stroom schijnt er nogal veel uit te liggen. Als jullie niks horen maak jullie alsjeblieft niet druk! Ik pas goed op mezelf :)!!

Dikke knuffel!!

Reacties

Reacties

ineke

Hey liefie, hier je moedertje!! Vind je reisblog erg leuk! hoop dat je een fantastische tijd krijgt in het verre Afrika!!
veel liefs van je vader en moeder xxxxx

Esther

Wat een leuk verhaal! Hopelijk is je vlucht goed gegaan! Ben benieuwd naar je volgende verhaal :) veel plezier!!

Carola

Hey Darling,

Je bent waarschijnlijk nog onderweg, maar maak er een onvergetelijke reis van, en hou ons allemaal op de hoogte! Knuffel!

Mileschka

Haaaaiii Ninette, nog steeds vind het heel erg dat ik die avond niet erbij kon zijn!!! Maar als je terug ben maak ik het helemaal goed!!! Heel veeel plezier!!!!!

linda

Geniet ervan!
Ik volg je hoor!
X

Marijke en Henk

Hoi Ninette,
Echt leuk dat we je kunnen volgen. Leuk eerste verslag .Je bent op plaats van bestemming en het grote avontuur kan beginnen. We wensen je een leuke tijd met veel mooie momenten.
Liefs, Henk en Marijkev

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active