ninette.reismee.nl

Nog 1.5 week

Hallo allemaal,

Het is bijna zo ver!! Over 1.5 week vertrek ik naar Zimbabwe!! Het ene moment heb ik er enorm veel zin in & het volgende moment denk ik; waar ben ik in godsnaam aan begonnen? Het zullen de zenuwen wel zijn en het onbekenden omdat ik niet weer waar ik terecht zal gaan komen. Voor nu probeer ik het maar allemaal rustig op mij af te laten komen.

De laatste week staat in het teken van de laatste spullen kopen, backpack inpakken, leuke dingen doen met familie en vrienden en genieten van heerlijke ritjes met m'n paardje! Die backpack inpakken zal nog een leuke uitdaging worden!!

Tot snel en i Will keep you posted ;)!

liefs Ninette

Reacties

Reacties

Jeanine

Ik begrjjp het ! En deze momenten zal je vaker hebben hoot meid! Vooruit kijken/denken :/) het wordt echt spannend en een geweldige ervaring!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active